Σελίδες

17 Νοε 2011

THINK WELLNESS

Pilates
Γυμναστική στα μέτρα μου! 

 
"Πατέρας" της μεθόδου pilates είναι ο Joseph Hubertus Pilates (1880-1967) , ο οποίος ιδιαίτερα ασθενικός ως παιδί, αποφάσισε να ξεπεράσει τις σωματικές του αδυναμίες αναπτύσσοντας την τεχνική του μυϊκού ελέγχου και της πειθαρχίας στην κίνηση κατά την προσωπική του εκγύμναση.

Ένα πρόβλημα στη μέση μου στάθηκε η αφορμή για να δοκιμάσω το Pilates, ως εναλλακτικό τρόπο εκγύμνασης. Από το πρώτο κιόλας μάθημα κατάλαβα ότι το pilates είναι η μέθοδος γυμναστικής που μου ταιριάζει, καθώς απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, αλλά και πνευματική συμμετοχή, ώστε να μη βαριέμαι… Και το καλύτερο απ’ όλα γυμνάζομαι μαζί με 3-5 άτομα με εξατομικευμένο πρόγραμμα ασκήσεων και 2 καταπληκτικές εκπαιδεύτριες που μ’ έχουν σε στενή παρακολούθηση.

Η γκάμα των ασκήσεων είτε στο πάτωμα, είτε στα μηχανήματα pilates είναι μεγάλη και πολλές από αυτές εμπνευσμένες από το ζωικό βασίλειο. Είμαι πολύ περήφανη που μετά από ένα χρόνο τακτικής εκγύμνασης καταφέρνω επιτυχώς τη μελετημένη κίνηση του σκύλου, τη γάτας, της πάπιας και της κόμπρας! 

Χρειάστηκε πειθαρχία, επιμονή και προσπάθεια από μέρους μου, αλλά με τη μέθοδο του pilates:

  • Κατάφερα να  "αφυπνίσω" τους αδρανοποιημένους μυς του σώματός μου, να τους ενδυναμώσω και να βελτιώσω τη στάση του σώματός μου. 

  • Έμαθα να αναπνέω σωστά, ώστε να εξοικονομώ ενέργεια και απέκτησα μεγαλύτερη αντοχή στις δραστηριότητες μου.

  • Έμαθα να συντονίζω το σώμα μου και το μυαλό μου και χωρίς σκέψη πια ν’ αποφεύγω τις κινήσεις εκείνες που επιβαρύνουν τη μέση μου. Απέκτησα μεγαλύτερη ευλυγισία και ισορροπία.

  • Είμαι πιο χαλαρή και ευδιάθετη, ανακουφίζοντας το άγχος της γρήγορης καθημερινότητας με πρόγραμμά ασκήσεων που συνδυάζει streching και μυϊκή ενδυνάμωση.

  • Βελτίωσα την εξωτερική μου εμφάνιση – το σώμα μου άρχισε να φαίνεται πιο αδύνατο και σφιχτό σχετικά γρήγορα.

Ξεκινήστε από τώρα τη γυμναστική που σας ταιριάζει, γιατί αν περιμένετε την άνοιξη για να σπεύσετε στο γυμναστήριο για να "χτίσετε" το τέλειο σώματος στο παρά πέντε, δυστυχώς θαύματα δε γίνονται! Σύμφωνα με τον κ. Pilates: "Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα". 

Βγάλτε λοιπόν τα παπούτσια και ξεκινήστε!

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου