Σελίδες

5 Μαρ 2012

THINK PINK


 Keep Calm and Carry on!

Φωτογραφία από : www.stylizeddesign.blogspot.com

Μείωση μισθών, ανεργία, αγωνία για το μέλλον μου φέρνουν όλο και πιο συχνά αϋπνία. Οι νύχτες μου είναι ανήσυχες και κάποια πρωινά ψάχνω το δύναμη να σηκωθώ από το κρεβάτι, καθώς η καθημερινότητα μου προκαλεί ασφυξία. Η πρώτη παρορμητική κίνηση της ημέρας δεν είναι πια το άνοιγμα της καφετιέρας, αλλά της τηλεόρασης, όπου τις πρώτες πρωινές ώρες επικρατεί η υστερία των ειδήσεων. Με ένα μαγικό, σχεδόν αυθάδικο τρόπο κάθε πρωί καταφέρνω και βάζω τα καλά μου, φτιάχνω τα μαλλιά μου, φοράω το χαμόγελό μου και πάω να "απασχοληθώ", όπως λέει η όποια, κατά καιρούς διαφορετική, σύμβασή μου και όχι να "εργαστώ". Πρόσφατα άκουσα στην τηλεόραση ότι με αυτό τον τρόπο προσφέρεται "flexicurity" , δηλαδή ευελιξία (flexibility) στους εργοδότες μου ως προς τον τρόπο "απασχόλησης" μου  και ασφάλεια (security) – σε ποιόν ακριβώς....;  Εμένα ποιός θα μου προσφέρει την ασφάλεια ενός ήσυχου ύπνου;

Όμως αγαπάω το αντικείμενο της δουλειάς μου και πεισματικά σκέφτομαι αισιόδοξα, "think pink", πιστεύω ότι δεν έχουμε ανάγκη από κανέναν και οτιδήποτε βάλει στόχο καθένας από εμάς, κάποια στιγμή θα το καταφέρει. Κάθε εμπόδιο, κάθε αλλαγή είναι μία ευκαιρία για κάτι άλλο πιο δημιουργικό, οι δυσκολίες γεννούν ιδέες. Μπορούμε ακόμα να σχεδιάζουμε, να ποθούμε, να αποκτούμε και να κερδίζουμε. Just keep calm and carry on!


 
Για μία τονωτική ένεση αισιοδοξίας προτείνω να πάτε μεσοβδόμαδα σινεμά και να αφεθείτε στη μαγεία της τρισδιάστατης ταινίας Hugo, η οποία κάθε άλλο παρά "παιδική" θα μπορούσε χαρακτηριστεί.

Ξεχώρισα τη φράση του μικρού Hugo: "Όταν δεν υπάρχει στόχος/σκοπός, τότε κάτι είναι κάτι χαλασμένο και πρέπει να το φτιάξουμε…"

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου