Σελίδες

1 Απρ 2012

THINK WELLNESS


Spring Cleaning και Detox


   
"Η εξωτερική τάξη συμβάλλει στην εσωτερική ηρεμία" Gretchen Rubin, συγγραφέας του βιβλίου The Happiness Project
 
Η άνοιξη μπήκε για τα καλά και όπως κάθε χρόνο, τέτοια εποχή διακατέχομαι από ανυπομονησία για αλλαγές στην καθημερινότητά μου, στην ντουλάπα μου, στην εμφάνισή μου, στο σπίτι μου, στη δουλειά μου. Είναι το φως , ο καιρός που αρχίζει να ζεσταίνει, τα χρώματα… Κάτι μαγικό συμβαίνει και όπως η φύση, έτσι κι εγώ νιώθω την ανάγκη να αναγεννηθώ, να βγω από το λήθαργο, τη ρουτίνα του χειμώνα και να σχεδιάσω νέα, φρέσκα πράγματα, τα οποία φαντάζουν πιο ανάλαφρα και γοητευτικά!

Ζω σε έναν μικρό, ενιαίο χώρο, στον οποίο συχνά μαζεύω πολλά πράγματα και καταλήγει ασφυκτικά υπερφορτωμένος, πράγμα το οποίο μου προκαλεί αναστάτωση και άγχος. Η ανάγκη να ξεφορτωθώ καθετί παλιό και περιττό γίνεται όλο και πιο έντονη την άνοιξη. Το αίσθημα της ανακούφισης και του ξαλαφρώματος είναι υπέροχο μετά από κάθε ανοιξιάτικο ξεκαθάρισμα του σπιτιού. Δεν είναι τυχαίο, αφού σύμφωνα με έρευνες υπάρχει σαφής σύνδεση μεταξύ του χώρου που ζούμε, τις ψυχικής μας κατάστασης και της υγείας μας.

Ιδιαίτερα χρήσιμες συμβουλές πώς να βάλουμε την ντουλάπα μας σε τάξη γρήγορα και εύκολα, έδωσε η στυλίστρια, Αλεξάνδρα Κατσαϊτη στο "Πρωινό Ant1". 


Videos από: You Tube - Αλεξάνδρα Κατσαϊτη στο "Πρωινό Ant1"

 Φωτογραφία από: pinterest.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου