Σελίδες

6 Ιουν 2012

THINK PINK

3 things

Ένα απρόοπτο, δυσάρεστο γεγονός με ανάγκασε να παρακάμψω την ομολογουμένως μεγάλη λίστα με πράγματα που ήθελα να δρομολογήσω και να προμηθευτώ για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, το οποίο περίμενα με ανυπομονησία μικρού παιδιού. Όμως είμαι πολύ τυχερή που έχω δίπλα μου ανθρώπους με κατανόηση και τα σχέδιά μου δεν ανατράπηκαν εντελώς. Κατάφερα λοιπόν να κάνω τα πρώτα μπάνια στη Χαλκιδική, τα οποία λειτούργησαν ως ίαση-express μετά από μία κουραστική και ψυχοφθόρα εβδομάδα.

Αν και αυτή η εργάσιμη εβδομάδα είναι "κουτσή", φαντάζει ατελείωτη! Όμως πάντα υπάρχουν πράγματα που φτιάχνουν τη διάθεση. And I say to myself…"Think Pink"!

Νωχελικά καλοκαιρινά μεσημέρια

{Οικισμός Πόρτες στη Χαλκιδική}

Ώρα κοινής ησυχίας και αδιατάρακτη ηρεμία. 
Βολεύομαι νωχελικά στη σεζλόνγκ παρέα με ένα βιβλίο, κλείνω τα μάτια για λίγο και αφήνω τον ήλιο να κάνει το θαύμα του. Τα ανοίγω πάλι και ατενίζω το γαλάζιο της θάλασσας!

Color me pretty

{Tour de Finance - Essie Spring Collection}

 Αγαπώ το ροζ και στα νύχια!
Το βερνίκι Tour de Finance (ζωηρό φούξια με shimmer) είναι μέρος του περιορισμένης κυκλοφορίας Essie Mega Mini Color Cube 4-Pack, το οποίο μου δώρισε η αδερφή μου στη γιορτή μου και περιέχει 4 mini, άκρως ανοιξιάτικα χρώματα της Essie για να βάφω, να ξεβάφω και να βάφω ξανά σε άλλο χρώμα, λανσάροντας νέα διάθεση. 

Κόκκινες λαχταριστές ντομάτες
 
{Εστιατόριο Ντομάτα στη Μαρίνα του Sani Resort στη Χαλκιδική}

Γαστρονομικές περιπέτειες με σεβασμό στην παράδοση και το βλέμμα στο μέλλον.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου