Σελίδες

16 Ιουλ 2012

THINK CREATIVE


Η τέχνη του πακεταρίσματος


Έχω σκάσει από τη δουλειά, τις υποχρεώσεις, την κίνηση στους δρόμους και φυσικά από την απίστευτα υψηλή ζέστη των τελευταίων ημερών. Έτσι, λοιπόν παίρνω το κουβαδάκι μου - από τη Χαλκιδική – και πάω σε άλλη παραλία - στους Παξούς - για ολιγοήμερες διακοπές. 

Άρχισα λοιπόν να γράφω τις λίστες μου. Λίστα με τα βιβλία που θα διαβάσω, λίστα με τα τραγούδια που θα φορτώσω στο i-pod και φυσικά λίστα με τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου. Δεν μπορώ να λειτουργήσω χωρίς λίστες, όπως επίσης ο όρος "travelling light" δεν υπάρχει για εμένα. Όταν όμως η βαλίτσα είναι μόνο μία και τίποτα δεν πρέπει να μείνει πίσω, ενώ ταυτόχρονα να φτάσει στον προορισμό του ατσαλάκωτο, η εξοικονόμηση χώρου, ο έξυπνος τρόπος διπλώματος των ρούχων και η στρατηγική κατανομή των αντικειμένων μέσα στη βαλίτσα είναι τα ζητούμενα.

Αν και μετά από πολλά ταξίδια, θα έλεγα ότι κατέχω τα μυστικά της τέχνης του πακεταρίσματος, λάτρεψα τη διαδραστική εμπειρία που προσφέρει η Louis Vuitton, η οποία σου επιτρέπει να επιλέξεις αντικείμενα και να ακολουθείς βήμα προς βήμα οδηγίες διπλώματος και πακεταρίσματος ή απλά μπορείς να παρακολουθήσεις το παρακάτω video

Bon Voyage!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου