Σελίδες

3 Αυγ 2012

THINK CREATIVE


Λουλουδένιες αγκαλιές
Photography by Zoe

Μία ακόμη διέξοδος στις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες, είναι η επιστράτευση της φαντασίας μου για την αξιοποίηση παλιών αντικειμένων, που σκόπευα να πετάξω. Βαριέμαι τις κλασικές πλαστικές ή μονόχρωμες πήλινες γλάστρες. Έτσι λοιπόν, με φαντασία και μεράκι, παλιά χρηστικά αντικείμενα, όπως ποτιστήρια, άδειες κονσέρβες, λουλουδάτα μπολ και σαλατιέρες ή το μπαούλο της γιαγιάς, αποκτούν ζωή στον κήπο ή το μπαλκόνι μου ως εναλλακτικές γλάστρες ή ζαρντινιέρες.

Ακολουθούν φωτογραφίες από λουλουδένιες αγκαλιές σε ευφάνταστες γλάστρες, τις οποίες τράβηξα στις καλοκαιρινές εξορμήσεις μου και σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητες!

Retro Chic


Tip 1: Φροντίζω να κάνω τρύπες αποστράγγισης του νερού στις εναλλακτικές γλάστρες μου.

Seaside Chic                                                  Country Chic



Tip 2: Τοποθετώ στον πάτο της γλάστρας μία στρώση, περίπου 2 εκ., χαλικάκι ή κομματάκια από σπασμένα τούβλα/ παλιές πήλινες γλάστρες, τα οποία βοηθούν το νερό να στραγγίζει χωρίς να λιμνάζει στον πάτο της γλάστρας.

Very Chic

 
 Tip 3: Προτιμώ το οργανικό λίπασμα, το οποίο όμως δε ρίχνω αμέσως μόλις φυτέψω το φυτό στη γλάστρα, αλλά μερικές εβδομάδες αργότερα, επιτρέποντάς το έτσι να εγκλιματιστεί στο νέο του "σπίτι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου