Σελίδες

28 Αυγ 2012

THINK PINK

3 things 

Το καλοκαίρι σιγά - σιγά μας εγκαταλείπει, διακοπές τέλος κι επιστροφή στη δουλειά. Αν και η πρώτη μέρα στο γραφείο με βρίσκει ξεκούραστη και ανανεωμένη, η επιστροφή στη ρουτίνα της καθημερινότητας είναι πάντα δύσκολη. Όμως, με "γεμάτες τις μπαταρίες" κάνω αισιόδοξα σχέδια – "think pink" για τους επόμενους μήνες, τα οποία προκαλούν μια γλυκιά προσμονή για ένα φθινόπωρο γεμάτο αλλαγές, νέες ιδέες, μόδα,  χρώματα και εξαίσιες μυρωδιές.

Σε νέες περιπέτειες...

Μπορεί να βρισκόμαστε στον απόηχο του καλοκαιριού, αλλά η ζέστη ευνοεί τις σύντομες, αλλά πολύτιμες αποδράσεις στην εξοχή.

 
Summer in a bottle

Αν και μου αρέσει να δοκιμάζω νέα αρώματα, παραμένω πιστή σε αυτό που μου ταιριάζει για πολλά χρόνια. Πρόσφατα όμως ξετρελάθηκα με ένα δείγμα του PHILOSYKOS της Diptique. Ένα άρωμα τόσο φρέσκο και δροσερό, ένιωσα να αιχμαλωτίζει την καλοκαιρινή αύρα και να μου γεννά την επιθυμία να το εντάξω στη φθινοπωρινή μου καθημερινότητα. 


{Philosykos Diptique}

Η γλύκα του σύκου και η κρεμώδης υφή του, εξισορροπούνται από τις γήινες νότες του ξύλου που θερμαίνεται από το δυνατό Ελληνικό ήλιο και γεννά μνήμες από Αυγουστιάτικες διακοπές με την αδερφή μου και τα 4 ξαδέρφια μου στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς με τον απίστευτο μπαξέ. 

Tangerine Kiss

   
{Tangerine Laura Mercier}

Μετά από αρκετό ψάξιμο, βρήκα το τέλειο κοραλο-ροζ κραγιόν, το οποίο αναδεικνύει το καλοκαιρινό μου μαύρισμα, αλλά και θα καλωσορίσει με τον πιο λαμπερό τρόπο το φθινόπωρο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου