Σελίδες

6 Σεπ 2012

WISH LIST


Φθινοπωρινή Φρεσκάδα

Επειδή οι μέρες είναι πια πιο μικρές και οι νύχτες δροσερές, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσω από τώρα να χρησιμοποιώ τα "καλοκαιρινά" μου προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς. 

Αν και ανυπομονώ να ανακαλύψω τις τάσεις της νέας σεζόν, προς το παρόν στόχος μου είναι να κρατήσω την αίσθηση φρεσκάδας και λάμψης που μου χάρισε το φετινό καλοκαίρι. Έτσι, παραμένει στο νεσεσέρ μου ότι έκανε καλά τη δουλειά του μέχρι τώρα και με κάνει να νιώθω λαμπερή και το φθινόπωρο!


 
  1. MAC _Bronze_Bronzing powder με ιριδίζοντα στοιχεία
  2. YANKEE CANDLE_OCEANSIDE_Αρωματικό κερί με άρωμα καλοκαιριού
  3. KORRES_AFTER SUN _Ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος με aloe vera
  4. KERASTASE_ELIXIR ULTIMATE _ Αρωματικό (βανίλια & musk) λάδι θρέψης, περιποίησης και styling για μαλλιά ταλαιπωρημένα (πράσινη συσκευασία)
  5. I love…_mango & papaya_ Φρουτένιο Lip balm για ενυδάτωση χειλιών
  6. Compeed_Overnight Cracked Heel Creme_Επανορθωτική κρέμα ποδιών
  7. Laura Mercier_Lip Colour Creme Discretion_Tangerine_Κραγιόν μεγάλης διάρκειας με ενυδατικά, αντιγηραντικά και αντιοξειδωτικά συστατικά
  
Μυστικά Ομορφιάς

  1. Επιλέγω και για το φθινόπωρο καλλυντικές συνθέσεις που εξασφαλίζουν θρέψη και ενυδάτωση στην ηλιοκαμένη επιδερμίδα και τα ταλαιπωρημένα μαλλιά μου από το αλάτι, το χλώριο και τον ήλιο των καλοκαιρινών διακοπών. 
  2. Για περιποιημένα άκρα, κάθε βράδυ πριν από τον ύπνο απλώνω μία ειδική κρέμα επανόρθωσης που βελτιώνει τα σκασίματα στα πέλματα κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενυδατώνει βαθιά, ενώ απομακρύνει απαλά το σκληρό και νεκρό δέρμα. 
  3. Το πρόσωπό μου μαυρίζει ελάχιστα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και χάνει το ηλιοκαμένο χρώμα αμέσως μετά το τέλος των διακοπών. Έτσι, για να το φωτίσω χρησιμοποιώ μία bronze πούδρα την οποία εφαρμόζω στις περιοχές στις οποίες συνήθως "αρπάζω" από τον ήλιο. 
  4. Φορώ το καλοκαιρινό μου χαμόγελο με το φωτεινό κοραλί κραγιόν μου στα χείλη για φρεσκάδα και λάμψη και το φθινόπωρο.  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου