Σελίδες

6 Ιαν 2013

THINK PINK

Xmas Holidays 2012-2013  Revisited

Η φετινή εορταστική περίοδος ήταν διαφορετική. Με βρήκε πολύ χαρούμενη σε ένα νέο σπίτι, αλλά ταυτόχρονα εξουθενωμένη από τη χρονιά που πέρασε. Το 2012 μου άφησε μία γλυκόπικρη αίσθηση με χαρές και στιγμές ανεμελιάς, αλλά και με πολύ άγχος, μεγάλη απογοήτευση σε επαγγελματικό επίπεδο και πόνο από την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου.

Έτσι λοιπόν, έκανα ένα διάλειμμα από την εργασία μου, ακύρωσα ότι είχα προγραμματίσει, αφέθηκα στη φροντίδα των αγαπημένων προσώπων μου και τη θαλπωρή του σπιτιού μου και άφησα τις γιορτινές μέρες να κυλήσουν αβίαστα και χαλαρά.

Υποδέχομαι τη νέα χρονιά με αισιοδοξία - "think pink" – ενώ φέτος βάζω στόχους ακολουθώντας μία διαφορετική προσέγγιση. Δεν στοχεύω στις μεγάλες αλλαγές, αλλά  στις μικρές στιγμές που θα κάνουν πιο χαρούμενη την καθημερινότητά μου. Αλλάζοντας ελαφρώς την προοπτική των πραγμάτων που προσδοκώ, είμαι πολύ πιο ενθουσιασμένη για τη χρονιά που έρχεται.

Photography by ThinkPink ThinkBig 


 
{Μόλυβος evergreen Restaurant/Cafe}

{Χριστούγεννα στο σπίτι}

{SUGARELA}

 Καλή Χρονιά σε όλους μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου