Σελίδες

13 Ιουν 2013

THINK OUTBOX

Karoto

Η πιο fun ξύστρα στην κουζίνα μου




Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν την αγάπη μου για τα όμορφα, ιδιαίτερα, κοριτσίστικα τις περισσότερες φορές, αντικείμενα. Με κόπο συγκρατούμαι να μη φορτώσω και άλλο τα ξέχειλα ντουλάπια και συρτάρια της κουζίνας μας μετά  τη σύμπτυξη 2 νοικοκυριών,  λόγω της πρόσφατης συγκατοίκησής μου με τον Mr A.

Νομίζω όμως ότι υπάρχει χώρος για μία μεγάλη ξύστρα στην κουζίνα μου. Ναι, ναι καλά τα γράφω, ξύστρα – όχι χύτρα! Η ξύστρα Karoto, σχεδιασμένη από τον Avichai Tadmor για τη Monkey Business, είναι ένα έξυπνο εργαλείο που ξεφλουδίζει, αλλά και κόβει σε λεπτές, ιδιαίτερα σχηματισμένες λωρίδες, καρότα, αγγούρια, κολοκυθάκια και άλλα λαχανικά παρόμοιου σχήματος, γιατί τα όμορφα διακοσμημένα φαγητά είναι ακόμα πιο νόστιμα!

Η Karoto όχι μόνο θα λύσει τα χέρια μου, αλλά και θα μου χαρίσει απίστευτα χαρούμενο στυλ στα κουζινομαγειρέματά μου! Δε συμφωνείτε;



Φωτογραφία από: 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου