Σελίδες

28 Ιουλ 2013

THINK PINK


Lift me Up

Παρουσιάζω έκδηλο ενδιαφέρον για ό, τι καινούριο συμβαίνει στον κόσμο της γυναικείας περιποίησης, όμως οι άνθρωποι που με φροντίζουν σχεδόν σε κάθε επίσκεψή μου υπογραμμίζουν ότι δεν είμαι ιδιαίτερα δεκτική στις αλλαγές.

Εδώ και 10 περίπου χρόνια κάνω ανταύγειες στα μαλλιά μου με μικρές διακυμάνσεις στις αποχρώσεις του ξανθού, έχω μαζέψει γύρω στα 10 βερνίκια νυχιών στις αποχρώσεις του ροζ και πορτοκαλί, ενώ ρίχνοντας μία κλεφτή ματιά στην τσάντα θαλάσσης μου, θα βρείτε και φέτος ακριβώς τα ίδια προϊόντα.

Η ζέστη ανυπόφορη, το κλίμα στο γραφείο τροπικό και η καλοκαιρινή άδεια φαντάζει ακόμα μακρινή. Βρίσκομαι λοιπόν σε αναζήτηση "lift me up" προϊόντων που συνδυάζουν βαθιά ενυδάτωση και υπέροχα αρώματα, τα οποία θα με ταξιδέψουν έστω και νοερά σε μέρη εξωτικά!

Photo by Christina for ThinkPink-Think Big



Αν και αποφεύγω τα λάδια, εξαιτίας της λιπαρής μου επιδερμίδας, ξεχώρισα το λάδι Monoi της Hei Poa γιατί ενώ έχει πλούσια υφή, απορροφάται καλά χαρίζοντας βαθιά ενυδάτωση και μία διακριτική χρυσαφένια λάμψη στο μαυρισμένο δέρμα (καμία σχέση με fake tan). Έχω εθιστεί στο μακράς διάρκειας άρωμά του από άνθη Tiare (γαρδένια της Ταϊτής), το οποίο έχω την αίσθηση ότι γίνεται ακόμα πιο έντονο, όσο η θερμοκρασία του σώματός μου ανεβαίνει και με ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά!

Ξεχώρισα τη γυάλινο μπουκάλι του, που παραπέμπει σε προϊόν φαρμακείου περασμένων δεκαετιών με μία άκρως εξωτική ετικέτα.

Είναι ιδανικό για απαλό μασάζ σε όλο το σώμα σε νωπό δέρμα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ηλιοθεραπείας, αλλά με προσοχή γιατί δεν προσφέρει αντηλιακή προστασία. Επίσης, μπορεί να εφαρμοστεί και στα μαλλιά ως conditioner - δεν το δοκίμασα ακόμη.


 Body Shop Vitamin E Face Mist

Ζώντας για 8 ώρες καθημερινά στον υγρό και ζεστό "παράδεισο" του γραφείου μου, είμαι ανοιχτή σε κάθε πρόταση ψεκασμού με ενυδατικό νερό. Δοκίμασα λοιπόν το σπρέι προσώπου Vitamin E της Body Shop που ξυπνάει θύμισες από το boudoir της γιαγιάς μου, μιας και μιλάμε για ροδόνερο με καταπραϋντικές ιδιότητες σε σύγχρονο, ελαφρύ πλαστικό μπουκαλάκι. Οι τριανταφυλλένιες σταγόνες δροσιάς με την αντιοξειδωτική δράση της βιταμίνης Ε "κάθονται" πάνω στο δέρμα και στεγνώνουν γρήγορα, χωρίς να χαλούν το μακιγιάζ μου αφήνοντας την επιδερμίδα μου αναζωογονημένη, ενυδατωμένη και λαμπερή. Βάλτε στο ψυγείο για επιπλέον δροσιά και θα με θυμηθείτε!


Φωτογραφία από: 2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου