Σελίδες

11 Ιουλ 2013

THINK SHOES

Plastic Fantastic 

Το βασίλειο της σαγιονάρας

Photo by Christina for ThinkPink-Think Big

Αυτό το καλοκαίρι, όσο ακόμα το daydreaming επιτρέπεται και όσο ακόμα το πορτοφόλι μου το επιτρέπει, σκέφτομαι να ψωνίσω συνετά.  Νο1 στη λίστα μου τα παπούτσια και ανακαλώ μνήμες περσινού καλοκαιριού ως καθοδηγητή της νέας αγοράς.

Διαπιστώνω ότι η σαγιονάρα ήταν και θα είναι η βασίλισσα του δικού μου καλοκαιριού! Είναι ανάλαφρες, είναι μαλακές, είναι δροσερές, είναι άνετες και ξεκούραστες. Οι σαγιονάρες μου με συντροφεύουν στην παραλία, αλλά και μου χαρίζουν ανέμελα νυχτοπερπατήματα.

Η μοντέρνα σαγιονάρα (1930) είναι απόγονος της Ιαπωνικής zōri – παραδοσιακή σαγιονάρα από υφασμάτινο λουρί και σόλα από άχυρο ρυζιού - , η οποία έγινε δημοφιλής μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι Αμερικανοί στρατιώτες, οι οποίοι επιστρέφοντας από την Ιαπωνία στην Αμερική έφεραν μαζί τους τις μοντέρνες εκδοχές zori αρχικά ως σουβενίρ, ανακάλυψαν ότι είναι ιδιαίτερα άνετα και πρακτικά υποδήματα. Ήταν το 1960, όταν οι σαγιονάρες ή αλλιώς flip flops (εξαιτίας του χαρακτηριστικού ήχου που κάνουν όταν περπατάς) άρχισαν να παράγονται μαζικά στην Αμερική.*

Αγορίστικες, κοριτσίστικες, παιδικές, κάνουν βουτιά στα χρώματα και ντύνονται με τα πιο όμορφα σχέδια και charms του καλοκαιριού. Αναμφισβήτητα αποτελούν τα "sneakers"της νέας χιλιετίας!

Η αλήθεια είναι ότι ήδη έχω κάνει εξερεύνηση στους plastic fantastic "θησαυρούς" της πιο ενημερωμένης boutique στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, Slippers & More by Yfantidis, που υποδέχεται το καλοκαίρι για δεύτερη χρονιά με μία πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποικιλία σε own-brand, αλλά και επώνυμες σαγιονάρες για όλα τα γούστα!
   
Photos by Christina for ThinkPink-Think Big
                                 
                                   { Think Pink Slippers - Think Yfantidis Slippers & More }



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου