Σελίδες

22 Νοε 2013

XMAS WISH LIST

Xmas Packaging Heaven 

Η ανυπομονησία μου για τις γιορτές είναι μεγάλη. Άρχισα ήδη να μετρώ αντίστροφα τις μέρες για τα Χριστούγεννα. Κι επειδή η πείρα μου με έχει διδάξει ότι χρειάζεται οργάνωση και καλή προετοιμασία για να αποφύγω τα άσκοπα τρεξίματα της τελευταίας στιγμής, ξεκίνησα φέτος από νωρίς τις λίστες μου διαλέγοντας δώρα για συγγενείς, φίλους ή ακόμα και για εμένα τα πιο αγαπημένα και θα τις μοιράζομαι μαζί σας κάθε Παρασκευή. 

Αυτή την εβδομάδα προϊόντα ομορφιάς σε χαριτωμένες, λαμπερές, χαρούμενες χριστουγεννιάτικες συσκευασίες έκλεψαν την καρδιά μου και μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου.  Enjoy the Xmas spirit!
 


  1. AROMATHERAPY ASSOCIATES_Little Bell_Bath & Shower Oil
  2. MAVALA _Angel_Βερνίκια Νυχιών
  3. this works _Beauty Ball_Sleep Balm
  4. MARKS & SPENCER _Happy Holidays_Lipbalm
  5. STEAMCREAM _Let it snow_Κρέμα προσώπου & χεριών
  6. THE BODY SHOP _Ginger Sparkle_Body Butter
  7. COWSHED _Cracking Cow_Bath & Shower Gel
  8. TOPSHOP _Pink Glitter Duck_Lipbalm Φράουλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου