Σελίδες

17 Μαρ 2014

THINK OUTBOX

Kindle Love



Αγαπώ πολύ τα βιβλία και όλα όσα τα συνοδεύουν, τη μυρωδιά του μελανιού, το άγγιγμα του χαρτιού, την υφή και τα χρώματα του εξώφυλλου. Μου αρέσει να γράφω τα αρχικά μου στην πρώτη σελίδα, να μου δωρίζουν βιβλία με αφιέρωση, να αγοράζω ταξιδιωτικούς οδηγούς και να σημειώνω τα μέρη που έχω επισκεφθεί, τις διαδρομές που έχω ακολουθήσει και ονειρεύομαι τοίχους καλυμμένους με βιβλία σε ένα ίσως μεγαλύτερο σπίτι….

Όμως επειδή η οικονομία χώρου είναι το ζητούμενο τόσο στο σπίτι μου, όσο και στη βαλίτσα μου - travel light not my cup of tea – , αποφάσισα να ενδώσω στη νέα τεχνολογία των e-readers. Έψαξα, ανακάλυψα, ενθουσιάστηκα και θέλω να κάνω δικό μου το νεότερο μέλος της οικογένειας του Amazon, το Kindle Paperwhite (εδώ) . Το θέλω γιατί είναι λεπτό, ελαφρύ, δεν πιάνει χώρο και δεν είναι ένα πανάκριβο tablet με εκατοντάδες εφαρμογές, αλλά  μόνο δείχνει γράμματα βιβλίων που έχω "κατεβάσει" από το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon και απ’ ότι διαβάζω το κάνει πάρα πολύ καλά!  

Το Kindle Paperwhite με προκαλεί με την πρωτοποριακή οθόνη αφής του, με ευκρίνεια που συναγωνίζεται τα παραδοσιακά χάρτινα βιβλία. Μου υπόσχεται ότι δε θα κουράζει τα μάτια μου, δε θα γυαλίζει στον ήλιο, όπως τα tablets και τα smartphones, και θα μου κρατάει συντροφιά τα βράδια στο απόλυτο σκοτάδι με την μπαταρία του μόνο και για πολλές εβδομάδες! Δε θα μου στερήσει την αγαπημένη μου συνήθεια να κρατώ σημειώσεις στα περιθώρια των βιβλίων μου και αν έχω άγνωστες λέξεις, θα με βοηθά με το λεξικό του. Μου υπόσχεται και άλλα πολλά…

Kindle Paperwhite νομίζω ότι σ’ έχω αγαπήσει ήδη και θα γίνουμε οι καλύτεροι φίλοι!

Φωτογραφία από: 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου